Hvordan man kan gå på gulvet og tale med kunder

Dette kan synes en underlig emne at indføre. Men det er de mest underudnyttede færdigheder af mange detail ledere, men en af de vigtigste roller i deres tilsyn.
1. du er Maitre af din virksomhed
Din rolle er at tage med en maitre d’hotel. Du skal opfylde dine gæster (kunder), byde dem velkommen og sikre de forlade med en positiv følelse om din virksomhed. Du bør indstille afsat mindst én time om dagen at gå til butikken og tale med kunder.
2. overvindelse af forlegenhed
Mange ejere vil ikke gå på gulvet og tale med kunder, fordi de får flov, starte en samtale. Hvis dette gælder for dig, så tag et udsnit af produkter og beder kunder at prøve dem. Det starter altid en samtale og så du kan spørge dem hvad de synes om din butik.
3. ren tabellerne
En alternativ fremgangsmåde er at rense tabeller i en restaurant eller arbejde på taske fylde ved kassen. Disse er ideelle steder at starte en samtale og virkelig finde ud af, hvad kunder tænker på din butik.
4. Gå gulvet bør gøres åbent
Når walking gulvet introducer dig selv til kunden, som ejer. Få dem til at give dig med idéer til, hvordan de tror du kunne forbedre servicen til dine kunder.
5. variere tidspunktet på dagen du gang i butikken
Det plejede at være traditionelle for ejerne at gå i butikken på åbningstid. Dette er stadig en stærk tradition i Japan hvor det stadig er et meget formelt arrangement. Du vil få mere fra varierende tidspunktet på dagen, som du rent faktisk gå rundt. Dette vil gøre dig til at opfylde forskellige kunder og se dit hold og opbevar ved forskellige aktivitet point.
6. hvor meget tid skal du bruge på gulvet
Nogle af de førende forhandlere tilbringe så meget som 20% af deres tid på at gå i butikken. De mener også, det er den vigtigste og mest underholdende del af deres arbejdstid.
7. feed Back ideer
Sørg for at du feed back kommentarer til dit hold. Husk, ros i det offentlige, irettesættelse i private. Teamet vil være interesseret i din kommentar. Sørg for, at de er bevidste om, hvorfor din gå gulvet. Kontroller, at du taler med dem, mens du går på gulvet. Dette vil slappe af dem og gøre dem til at føle din del af deres team.
Ledelse notat
En besked fra McDonalds
En dag mens du er på vej tilbage til kontoret fra en vigtig frokost i den bedste restaurant i byen, Ray Kroc, ejer af McDonalds kæde i USA, spurgte hans chauffør til at passere gennem et par McDonalds parkeringspladser. I en plettet han papirer fanget i buske langs den ydre hegn.
Han gik straks til den nærmeste mønttelefon, kaldt hans kontor for at få navnet på lederen, derefter kaldet manager for at tilbyde at hjælpe ham pluk op den fejlende skidt.
Både ejer af McDonalds kæde i hans dyre jakkesæt og den unge manager mødtes i carpark og kom ned på deres hænder og knæ for at afhente papiret.
Som ledere er vi ofte mere interesseret i aktiviteten inde i vores forretningslokaler end i bygningens udvendige udseende. Udseendet af din bygning, og det er omgiver er på frontlinjen af organisationens image i offentligheden – som Ray Kroc var godt klar over.

Alt, hvad du altid ønsket at vide om flyselskab og Air Miles kreditkort

Før der ansøges om et flyselskab kreditkort, skal du spørge dig selv to spørgsmål:
1. hvilke fordele er tilgængelige fra den største flyselskab i mit område?
2. hvilket flyselskab kreditkort ville lade mig have det største udbytte hurtigt?
Et kreditkort, der er sponsoreret af et flyselskab normalt kun tillader dig at samle point til brug på den specifikke flyselskab. Der vil være praktisk, effektiv og økonomisk for dig, hvis det pågældende flyselskab styrer fleste af de umiddelbare ruter fra dit område. På den anden side bank sponsoreret kreditkort giver dig mulighed for mere frihed, idet den bonuspoint du optjener på dem, kan normalt anvendes på en lang række flyselskaber. Hvis der er ingen dominerende luftfartsselskab i dit område, vil så en bank kreditkort være mere gavnligt for dig. Noget andet at overveje er, at en bank kreditkort vil ofte kræve et lavere antal air miles, før du kan bruge dem til rejsen. Men brug ekstrem forsigtighed i at læse med småt på en bank sponsoreret kreditkort.
Air miles kreditkort kan være meget gavnligt for dem, der rejser hyppigt for business. Med disse typer af kreditkort optjene du belønninger i form af point, der kan indløses for air miles. Simpelthen bruge dit kreditkort til at købe din flybillet, og alle andre nødvendige varer og tjenester, og du vil være i stand til at indsamle en masse af miles. Med flyselskab kreditkort får du normalt ekstra point for at betale for din Flybillet med kreditkort. Du kan derefter bruge air miles for at få fremtidige gratis eller nedsatte ture til destinationen efter eget valg. Som et yderligere incitament tilbyde flyselskab kreditkort ofte bonus air miles på udvalgte butikker eller på specifikke rejsemål. Normalt, både flyselskab og bank sponsoreret kort give bonus air miles, når du logger ind med deres virksomhed.
Næsten alle større kreditkortselskab har forskellige niveauer af air miles kreditkort tilbud, noget som standard, guld og platin. Airlines og air miles kreditkort har normalt et medlemskab eller årligt gebyr, der varierer meget afhængigt af typen af kreditkort. Hvilket betyder, at jo bedre indstilling, og fordele til dig, jo højere gebyr. Du kan få en høj kreditmaksimum med guld eller platin kreditkort, men selvfølgelig medlemskab og årlige gebyrer vil også blive højere og disse tilføje op hurtigt.
Du kan ofte få indledende tilbud til 0% APR air miles kreditkort. De gør det blot fordi de ønsker virksomheden kreditkort. Men disse rentesatser gå op hurtigt efter den indledende periode, så hvis renten er af interesse for dig, en air miles kreditkort ikke kan være det rigtige valg for dig, da renten tendens til at være meget høj. Mange air miles kreditkort har også et minimum antal miles, som er nødt til at akkumulere før du modtager en gratis eller nedsatte trip. Sørg for at læse med småt og sørg for at du forstår alle bestemmelserne.
Der er nogle ulemper til at have en air miles kreditkort. Som vi nævnte tidligere, har disse kreditkort som regel meget højere renter end standard kreditkort, som kan tilføje op hurtigt hvis du ikke betaler off hele saldoen hver måned. Og desværre er det altid fristende at bruge air miles kreditkort for unødvendige indkøb for at akkumulere Point der skal udveksles i luften miles. Som med alle kreditkort skal air miles kreditkort anvendes ansvarligt for at kortindehaveren for at høste fordelene.

Præsentation faldgruber serie: Top 10 fejl, Content Mangement

Her, David Letterman stil, er, hvad jeg anser for at være Top 10 mest almindelige fejltagelser oplægsholdere gøre når organisere og forberede deres indhold:

10) ikke sætter scenen.

En introduktion bør være mere end bare “Goddag. I dag vil vi diskutere ___.” Hvis du bare springe i indholdet uden at oprette præsentationen, kan det få dig ud til en hoppende, usammenhængende start. En introduktion skal give publikum en følelse af hvem du er, hvad du er der at gøre og hvad betyder det for dem til at lytte.

9) ved hjælp af ineffektive noter.

Det er næsten altid klogt at have nogle noter handy for at sikre du ikke glemmer noget vigtigt, men hvis dine noter er svært at følge eller distraherende for publikum, de besejre formålet. Forsøger at læse fra en overfyldt side af ordret fortælling er en dræber fordi du kigger ned og har problemer med at kigge for frygt for, at du aldrig vil finde dit sted igen. Uorganiseret papirer eller kort kan være besværlige og rodet. Holde klar, koncis key-word-or-key-phrase-only noter handy til simpelthen at jogge din hukommelse, ikke tjene som en unødvendig krykke.

8) ved hjælp af jargon eller akronymer, der forlader publikum desorienterede.

Når en lytter hører et ord eller en sætning, han/hun ikke er fortrolig med forårsager det, hvad jeg kalder en “cerebral afsporing”. Lytterens sind er chugging lykkeligt med dig indtil han/hun hører et ukendt begreb og pludselig sindet hopper spor til at spørge, “Hvad betyder det?” Altid define akronymer (selv hvis du er sikker på de ved hvad bogstaverne står for), og når du er i tvivl, definere alle begreber, der kunne eventuelt være uvant.

7) planlægning bagud.

Mange mennesker begynder at forberede en præsentation ved at tænke, “Hvad har jeg thats cool?” (hvilket betyder visuelle hjælpemidler, støtte point, historier, eksempler mv.) Derefter spørge de sig selv, “Hvordan kan jeg arbejde det?” Det er tilbageskridt. Beslutte, hvad du ønsker at opnå og derefter spørge “Hvad har jeg i vejen for støtte, der vil hjælpe mig med at opfylde denne målsætning?” Hvis du planlægger baglæns kan du meget vel ende med en masse interessante oplysninger, der er uden værdi til lyttere.

6) ikke at vide, dine mål og/eller ikke dele den.

Ud over at være klar på det punkt, du ønsker at gøre, bør du også være klar på det mål, du ønsker at opnå. Vil du have publikum til at træffe en beslutning? Vis dem valgmuligheder og bede om en beslutning. Hvis du har brug for deres samarbejde, sikre du forklare hvorfor du har brug for dem og hvordan de kan hjælpe dig. Hvis dit mål er at sætte dem ind i et emne, gøre dette klart så du ikke forsumpe i overskydende detaljer. Både du og dit publikum skal være klar på, hvad du er der at udrette.

5) ikke leverer “skilte”.

Forestil dig at du kan få et nyt sæt af oplysninger på to måder: 1) du kan læse det i en rapport eller 2) du kan lytte til den i en præsentation. Hvilke fordele har, når du læser, at du ikke har, når du lytter?

Du kan gå i dit eget tempo

Du kan genlæse ting, som du fandt forvirrende

Du kan springe sektioner, der ikke interesserer dig

Du kan se, hvornår et nyt emne begynder (på grund af afsnittet titler eller blanktegn)

Du kan tage noter

Du kan indsende det væk for fremtidig reference.

Ingen af disse muligheder er tilgængelige til din lyttere. Publikum, dine ideer er bare lyder i æteren, så for at kompensere for manglen på disse fordele, skal du give pejlemærker for at lade os vide, hvor du er. Visuelle hjælpemidler kan hjælpe, men husk at medtage sætninger som “nu, lad os gå videre til punkt #2”, “det er alt for baggrundsoplysninger, nu lad os gå videre til den aktuelle status,” eller “Lad mig bare wrap.” Disse små sætninger tager meget lidt tid men gøre underværker for at hjælpe din målgruppe, bo hos dig.

4) efter at have komplekse, svært at læse visuelle hjælpemidler.

Din visuelle hjælpemidler skal være netop det–aids. De bør hjælpe dig med at få dit budskab igennem. Kompliceret, overfyldt, svært at læse visuelle hjælpemidler konkurrere med dig for dit publikums opmærksomhed. Holde dem simpelt nok, at lyttere har en grund til at holde sig rundt og lytte til dig.

3) ikke har en indlysende, logiske struktur.

Bugtende kan fra punkt til punkt være meget frustrerende for en lytter. Har dine oplysninger lagt ud i en logisk struktur og dele denne struktur med lyttere op foran, så de ved, hvor du er på vej.

2) ikke at sige klart op foran.

Der er ikke noget mere frustrerende for en lytteren end at sidde der tænker, “OK, så hvad er din pointe?!” Husk, at du kender din kolde materiale. Lytterne ikke. Nogle gange har du til smæk dem mellem øjnene med punktet, som i, “Hvis du kun huske én ting fra min præsentation, jeg ønsker at være ___.” Ikke vente til at præsentere dine point med en dramatisk blomstre. Gør din point lige op foran og tilbringe resten af tiden støtte dette punkt.

Og #1 indholdsstyring fejl. . .

1) herunder for meget information.

Det er fristende at ønsker at proppe alle de oplysninger, der er muligt ind i hovedet på dine lyttere, men ironisk nok, det er muligt, at jo flere oplysninger du medtager, jo mindre de lærer. Tænk på en rainstorm. Når regnen vælter ned, løber meget af det, før det kan suge ind i jorden. Vandet er spildt, fordi der var simpelthen for meget af det at tage i. En langsom, støt regn har en chance for at suge i grundigt. Det er langt bedre til at omfatte halvt så mange oplysninger og få dem til at bevare det meste af det, end at klemme i alle tænkelige tidbit og har 90% af oplysninger vinden op som afstrømning.

Alle disse problemer er fælles. Heldigvis, med bevidsthed og et par enkle justeringer, de er let overvinde.

Hvorfor ville nogen virksomhed betale et Finder’s gebyr?”

Der er mere end 240,000,000 mennesker i dette land- og millioner af virksomheder (små, mellemstore & store). Kan nogen virksomhed kender alle kilderne af udbuddet, potentielle købere, eller udbydere af nødvendige tjenester? –Ikke på dit liv!
Hvorfor skal en virksomhed bruge tusindvis af dollars, og binde væsentlige ansatte at gøre noget, men forskning eksistensen af disse leverandører, købere og udbydere–når de kan nemt lade en Finder gå til besværet med at finde de kontaktpersoner, de har brug for. Og disse gebyrer er betydeligt mindre end hvad de ville have brugt, hvis de havde gjort forskningen selv.
Finderne tjene deres gebyrer ved lugning-gennem ukvalificeret kundeemner og flager; ved at følge alle blindgyde stier; og til sidst at lægge deres hænder på en reel og egentlig kilde, køber, eller hvad. –Det er, hvad en Finder bliver betalt for at gøre.
En virksomhed eller person, der betaler et Finder’s gebyr, betaler det så de ikke behøver at jage ned alle disse ukvalificeret kundeemner, blindgyder, og blindgyder.
Det er virkelig langt lettere, end du måske forestiller dig… Men… Hvis du ikke ved hvordan man gør det (og gør det rigtigt), kan du jagte alle blindgyder uden nogensinde at finde en rentabel match. -Det er hvad der sker med mest amatør finderne – en masse blindgyder men ingen gebyrer!
Der er bogstaveligt talt millioner, og atter millioner af dollars, der bare venter på at blive hævdet af en person, der kan “finde” køber eller sælger, nødvendige for at gennemføre en transaktion.
Som en FINDER er følgende de vigtigste punkter at huske:
1. gør ikke prøve at sælge noget
Være en FINDER; ikke en Agent, repræsentant, sælger eller før sælger. Forsøg ikke at sælge noget; blot tilbyde kvalificeret kontakter til dine klienter, der tilbyder et Finder’s gebyr. Intet mere.
2. et ord om at forhandle
Som en FINDER, lad din kontaktperson og din klient forhandle deres egen aftale; Når du har bragt dem sammen.
3. brevpapir & konvolutter
Brug af fineste materialer (brevpapir & konvolutter) tilgængelige og opretholde den mest professionelle måde at drive forretning i al din omgang.
4. altid kvalificere kontaktpersonerne
Fremlægge kun kvalificeret kontakter til din klient. Ukvalificerede kontakter kun komme fra ukvalificerede “amatør” finderne.
5. vagt dine kontaktoplysninger
Giv aldrig din klient navn & adressen på en anden Finder. Når du gør, du starter en Daisy kæde, og er ikke berettiget til nogen form for Finder’s gebyr.
6. opbygge din liste over kontaktpersoner
LÆS… LÆS… LÆS… stadigt stigende antallet og kvaliteten af dine kontakter.
7. få organiseret
Holde kronologisk og komplette filer af alle dine korrespondance (selv telefonopkald) med både dine kontakter og dine kunder.
8. find det først
Altid finde det først, før du kontakter en potentiel kunde. Denne én handling, alene, vil spare dig en masse penge i papir, der ikke går ind i skraldespanden.
9. ikke spil skylden-spillet
Hvis du ikke får et svar fra den potentielle kunde, må ikke gøre hvad barnlig amatører bebrejder ikke annoncør; bebrejde dig selv. Du tilbyde sandsynligvis ikke den potentielle kunde om, hvad han ønskede; så prøv igen, eller give op, på den særlige konstatering mulighed.
Bemærk: Hvis en annoncør ikke reagerer på din kontakt tilbud, du bør holde dine øjne åbne for en lignende Finder’s gebyr mulighed; som du kan gøre det samme tilbud. -VÆRE SURE igen bekræfte din kontaktperson.
10. Vær tålmodig
“Nøgle” ord i at blive en succesfuld finder er tålmodighed. Grunden til de fleste amatør finderne aldrig tjene deres første gebyr er fordi de presse på for en hurtig afslutning. De forsøger at forhandle om aftalen for hovedforpligtede. IKKE gør det!! Lad jeres opdragsgivere, lukke deres egen del i deres egen tid. En “rigtige” deal vil lukke sig selv. En “forkert” deal vil aldrig lukke; Ligegyldigt hvor hårdt du skubbe og skubbe.
Som en finder, kan du arbejde hvor som helst du vil, når som helst du ønsker – bare ved at holde dine øjne & ører åbne. Selv en henkastet kommentar overhørte på gaden kan føre til et finder’s gebyr.
Uanset om du bor i Podunk, eller hovedstadsområdet New York City, kan du tjene konstant og anselig, Finder’s gebyrer hele året, hvert år.
Din familie, venner, business associates, lokale købmænd (samt og folk over hele nationen, og resten af verden) kan gøre dig en formue–hvis du ved, der vil betale dig et Finder’s gebyr for oplysninger du høre og se hver dag.
Ved hjælp af oplysningerne i denne rapport, kan du være godt på vej til at tjene din formue i Finder’s gebyr.

Hemmelighederne af strategi – del 2 af 2

Du har naturligvis hørt, at når du gør hvad du altid har gjort, du vil sandsynligvis få hvad du altid har fået. Det betyder i dette tilfælde spiller den taktiske spil: kommer op med acceptabel– eller værre–komfortable indstillinger og udfører dem som tid tilladelser. Sandsynligt, får du er virksomhed som sædvanlig, og tingene vil være… Nå, vil de være fint.

Men “fine” kan ikke være, hvad du er ude efter, og du sandsynligvis læser en serie kaldet “Hvordan at oprette strategier at arbejde”, så du kan gøre det bedre – måske meget bedre…

Og hvis du er villig til at tage noget tid og gøre dit hjemmearbejde: forskning, undersøgelse, analyse, syntese og aktivering af strategi–du kan tilføje dramatisk mere magt til hver enkelt af dine individuelle taktik, og potentielt revolutionere din samlede virksomhed .

I begyndelsen af denne serie viste jeg dig hvordan du starter processen med at vælge et marked-dominerer erhvervs- og markedsføringsstrategi.

De første fire trin er:

-Indstil din vision

-Samle miljømæssige og konkurrencedygtige intelligens

-Gøre status over organisationens styrker og svagheder

-Svare globale strategi

Jeg dækkede dem i The Secrets of Strategy, Del1. I denne artikel vil jeg dække de næste fire trin:

-Etablere afgørende mål

-Sats og rang din “SWOTs”

-Matche din interne og eksterne faktorer til at identificere strategiske alternativer

-Vælg de højeste effekt strategier for gennemførelsen

Afgørende mål

Strategi er indholdsbestemt. Det betyder, du ikke skal foretage nogen form for strategisk beslutning – vælger strategi A over strategi B, for eksempel–uden først at en sammenhæng med afgørende mål.

Det afgørende ord er fra det latinske decidere, hvilket betyder at afskære. Afgørende mål er de mål, der afbrød irrelevant forretningsmuligheder og distraherende detaljer. De definere grænserne for virksomhedens indsats og retning, og fastlægge de foranstaltninger, som du vil måle din succes.

Dette trin er at vælge firma-definerende mål, at nå betyder din vision er begyndt at blive en realitet. Disse mål eller mål bør forholde sig til følgende:

I hvilke markeder vil du gøre forretninger?

Hvilken markedsandel vil du have? Vil du være en marginal spiller med en lille procentdel, en stor spiller med en betydelig del af markedet, eller vil du dominerer dit marked og knuse alle konkurrence?

Hvor vil du fungere geografisk? Dette spørgsmål bånd tilbage til spørgsmålet om markedsandele; Du kan dominere markedet lokalt men være en lille spiller nationalt.

Hvor meget omsætning og resultat vil du tjene? Større indtægter mål vil have forskellige strategiske behov.

Hvilke konsekvenser vil din virksomhed har på din branche, dit samfund, din verden?

Hvordan vil du forlade din virksomhed? Vil du køre virksomheden og til sidst give det videre til familiemedlemmer? Vil du sælge den privat? Vil du gå offentlige?

Disse er eksempler på slags mål som former din virksomhed. De afgørende mål skabe sammenhæng til strategi alternativer du genererer.

Sats og rang din “SWOTs”

Tidligere, du analyseret din eksterne miljø og interne styrker og svagheder. Nu Vurder og rang de vigtigste faktorer.

Evaluere enkelte eksterne faktorer: er det en mulighed for at blive benyttet af en trussel mod forsvares mod, eller er simpelthen noget neutralt, du kan roligt ignorere? Gøre det samme for din indre faktorer: er de styrker til at kapitalisere på, svagheder, som meget få suppleret eller udliciteret eller neutral betingelser?

Brug din afgørende mål som en guide, Vælg blandt de potentielle muligheder, trusler, styrker og svagheder, disse faktorer du overveje kritisk til succes for din virksomhed. (Ignorer de neutrale faktorer.)

Gruppere de kritiske faktorer i interne og eksterne. Vurder hver interne faktor fra.01 til.99 baseret på dens opfattede betydning for din virksomhed. Samlet bør tilføje op til 1,0. Gør det samme for de eksterne faktorer.

Vælg top fem til ti indre faktorer og eksterne faktorer til at matche.

Matche din interne og eksterne faktorer til at identificere strategiske alternativer

Matchende kombinerer hver interne faktor med en ekstern faktor, generere en potentielt relevante strategi. En softwareproducent muligvis matche en indre styrke som fleksibilitet med en ekstern mulighed for en ny lov i en beslægtet industri, giver en strategisk alternativ for at omkonfigurere softwaren og levere løsninger på de nye lovkrav.

Eller en ande landmand kan matche sin indre styrke af avl ekspertise med en ekstern mulighed krævende lavt fedtindhold, højt proteinindhold fødevarer til at give en strategi sælger lav-fat duck.

Styrker er matchet med muligheder for at skabe SO strategier. Disse er generelt dine stærkeste, højeste gearing muligheder. Styrker overens med trusler at skabe ST strategier. Disse bruge din naturlige aktiver for at minimere eksterne trusler mod eksisterende indtægtskilder og din nuværende konkurrencestilling. Men da det bedste forsvar er ofte en stærk lovovertrædelse, du kan finde dig selv vende tilbage til en SO strategi–typisk et bedre alternativ.

WO strategier bruge eksterne muligheder til at mindske virkningerne af indre svagheder. Naturligvis, kan du blot vælge at sætte dine ressourcer i områder af styrke, og outsource svage faktorer.

WT strategier er den svageste af alle: defensive strategier designet til at minimere interne svagheder eller eksterne trusler. Nogle gange nødvendigt at beskytte svækkede indtægtskilder, der er ofte andre, mere kraftfulde tilgange, der bedre udnytte af virksomhedens styrker.

Denne proces kaldes ofte SWOT, opkaldt efter de fire typer af interne og eksterne faktorer. Jeg foretrækker at kalde det SOT, da de mest kraftfulde indstillinger ikke vil betale meget opmærksom på svagheder. Vores forretningsfilosofi vil du vinde flere jorden hurtigere ved at forstærke og udnytte dine styrker, og outsource– eller ignorerer–de områder, hvor du er svag.

Vælg specifikke strategier for gennemførelsen

På dette tidspunkt vælger mange mennesker at intuitivt vælge hvilke strategier til at forfølge. Andre foretrækker måske at bringe stringens i karaktergivning. Dette sidste trin kombinerer dine forskellige subjektive analyser i en afgrænset ramme, giver hver strategi en strategisk virkning score.

Sammenlign din nye strategiske alternativer til din liste over kritiske faktorer til at finde de faktorer, der er berørt af hver strategi. For hver kamp, rang tiltrækningskraft af strategi i forhold til faktoren fra 1-4 (1-ikke attraktivt, 2-lidt attraktive, 3-rimeligt attraktive, 4-særdeles attraktiv) og ganger det med den faktor rating (.01 -.99 procentmålpunkt Opsummere alle noder for denne strategi i alt “strategiske konsekvenser score.”

Endelig, Vælg din go-forward strategier baseret på de højeste strategiske konsekvenser scorer.

Dette er en krævende proces med mange trin, men det er indsatsen værd. De strategier, du opretter vil tage størst af fordel af dine styrker og muligheder, mens du beskytter din virksomhed mest effektivt mod trusler og svagheder. De vil give din virksomhed med gearing at gøre mest muligt ud af dine aktiver, din konkurrencemæssige position og dine markeder, alt imens forsikring af dine strategier er i overensstemmelse med virksomhedens vision og mål.

Vigtig meddelelse til strategi-minded iværksættere:

Strategi skabelse er en lang vej at hakke, og går meget mere gnidningsløst når du ved, hvilke spørgsmål for at spørge, og i hvilken rækkefølge. For at gøre det lettere for dig og dit senior hold, har jeg oprettet vækst strategi køreplan.

Dette program af rutediagrammer, spørgsmål, tjeklister og detaljerede processer tager dig gennem hele progression i vurderingen af din eksterne og interne miljøer, og indeholder alle de trin og formularer, der er nødvendige for at generere matchede indstillinger og sats, rang og vælg en høj gearing, højvækst strategi.

(c) Copyright Paul Lemberg. Alle rettigheder forbeholdes

forbrugslån er verdens dyreste cash

Hvis nogen fortalte dig, at de ville låne dig $500 i dag, hvis du tilbagebetalte dem med $5000 om året fra nu, ville du tage det? Hvad hvis tilbagebetalingen beløb var kun $2500? Ville det slå dig som en god handel? Dette kan lyde som en sindssyg beløb til at tilbagebetale på et lille lån, men at der i realiteten er, hvad tusindvis af forbrugere gør hver dag, når de tager en forbrugslån.

forbrugslån, også kendt som kontantforskud eller hurtige kontante lån, er kortfristede lån, der typisk sidste omkring to uger. Til gengæld for låntagning relativt små beløb spænder fra $100-500, låntager betaler et gebyr, der kan variere fra $10-40 per $100 lånt for to-ugers lånet. Låntager skriver en fremdaterede check for den lånte sum plus gebyret, som långiver kan kontanter to uger senere.

Disse gebyrer kan synes relativt små, men når de betragtes som en årlig procentsats, de faktisk beløber sig til et vilkårligt sted mellem 250-1000% om året. Det er en astronomisk mængde af interesse i en verden, hvor et kreditkort lån på 25% anses for at være høj. Og dog, forbrugslånet forretning trives, og der er nu nogle 23.000 butikker i Amerika, der tilbyder en form for disse kontante forskud lån.

Hvorfor tager folk sådanne lån? De primære årsager er bekvemmelighed og mangel på bedre alternativer. Disse butikker er nu så almindeligt, at der ofte er flere af dem på en enkelt blok. De gør ikke kredit checks og de vil låne penge til stort set alle med et stabilt job. Og låntagerne har tendens til at være mennesker, der ikke har adgang til andre lånemuligheder, såsom kreditkort, venner med penge eller en lokal kredit Union, der tilbyder kortfristede lån.

Forsvarerne af disse finansielle produkter siger, at de blot tilbyder et produkt, som offentligheden ønsker. Det kan meget vel være sandt, da disse virksomheder klarer sig meget godt. Det, der mangler at blive besvaret, er, om offentligheden virkelig ønsker at låne penge på 500% om året. De gør lån uten sikkerhet det efter al sandsynlighed kun, fordi de ikke kan finde en billigere løsning. Enhver, der har brug for en kortfristet lån er mere end velkommen til at gå til en forbrugslån butik for at få en. Men alle potentielle låntagere bør indse, at de gør brug af en af verdens dyreste former for udlån.

Medicinsk innovationer Via moderne værktøjsmaskiner teknologi

Massive fremskridt er sket i omkostningerne og kvaliteten af Ortopædiske hjælpemidler, implantatet enheder og mange andre medicinske komponenter. Disse fremskridt har været understøttet, og i mange tilfælde gjort muligt, af modernisering af udstyr og fremstilling af investeringer i den medicinske produkter industri.

Injiceres støbte plastdele, såsom kunstige knæ- og hofteled, specielt manipuleret små til mellemstore medicinsk dele og plast injiceres sprøjter, pille containere og vejrtrækning apparater enheder er alt afgørende for moderne medicin og personlige sundhedspleje. Implantatet enheder, såsom kunstige hofteled er ofte fremstillet af stærk, hård, men svært at maskinen titanium og kobolt krom rustfrit stål.

Meget af denne teknologisk forbedring ville simpelthen ikke have været muligt uden den værktøjsmaskiner fremskridt, der er sket for at medvirke til at skabe disse medicinske anvendelser. Og mange af disse industrier og beskæftigelsen er placeret i hjertet af Amerika, ifølge programmer ingeniører på Makino, en global leverandør af avancerede værktøjsmaskiner teknologi.

Dette er et område af fremtidige produktion vækst. En stor designer og udvikler af hjerte-kar-lægemidler, som fører, der opretter forbindelse til livsvigtig enheder såsom implantabelt defibrillatorer og pacemakere, siger indviklet i moderne værktøjsmaskiner gør sit arbejde muligt. De små, detaljerede figurer med ekstraordinær finish efterspørges af moderne sundhed industrien forbrugerne kunne simpelthen ikke gøres uden arbejde udført af moderne CNC værktøjsmaskiner.

Sundhedspleje og ortopædiske sundhedsprofessionelle erkender, at teknologisk progressive udstyr og metoder er afgørende for at gøre fortsatte fremskridt mod overlegne sundhedspleje i USA. Prioritere investeringerne i værktøjsmaskiner teknologi vil give endnu større sygehjælp og indstillinger til en aldrende amerikanske befolkning, der fortsætter med at vokse.

Guide til business og data trends

Hvis én faktor er at blive navngivet på er som i dag erhvervslivet står det uden tvivl data management system af organisationen. Betydningen af data indfanger og fortolkning er sådan, at mange gør og bryde af de fleste erhvervsorganisationer og store corporate huse afhænger effektiv datastyring. Indsamle data kendt, som opfange data på først er plads uundværlig for enhver virksomhed hus. Alle type handel behov data, for at administrere både de interne og evigt arbejder i virksomheden. Oplysninger om detaljer vedrørende produkter behandles af organisation, medarbejdere, der arbejder for vækst af virksomheden og marketing muligheder hvert aspekt skal undersøges nøje og analyseret for erhvervsfremme, udvidelse og endda daglige normal drift af virksomhed.

Datamanipulation og fortolkning er en integreret del af virksomheder siden længe kun metoder til dataindtastning, lagring og indlæsning af holde på opgraderes passer til voksende behov i erhvervslivet. Ældre metoder af enorme papir arbejde for data management krav i en virksomhed har længe givet måde at computer alder og en æra af papirløse kontorer er på vej til at leve længe. Computer håndtering af data er meget mere effektiv, pålidelig og hurtig for alle typer af data behov i enhver virksomhed. Indsamling af enorme mængder af data på ét sted og være i stand til at manipulere det nemt er en af de største fordel af digitale data opsætninger.

Edb oplysninger kan blive gemt pÃ¥ række medier afhængigt af kravet, arten og mængden af data. Meget store mængder af data, der er nødvendige til hentes kun, nÃ¥r behov kan lagres pÃ¥ sekundær opbevaring hjælpemidler nemlig permanent akkumulering. Harddiske og CD-ROM’ER har været populære i som datalagre. Data kan skrives til CD-ROM’ER som brænde dem ved hjælp af CD-brændere og information pÃ¥ harddisken er gemt ved hjælp af hvilken som helst computer.

Selv udveksling af data og overdragelse er blevet et spørgsmål om minutter af opfindelsen af edb-forvaltning. Oplysninger om noget i business let kan tilgås af alle, uanset hvem der har beføjelser til at gøre så selv om han er beliggende på fjerntliggende afstande. I særlige erhvervsorganisationer, hvor dataoverførsel og deling er afgørende for dens succes fremkomsten af computere har været en himmelsk velsignelse og har givet et stort løft til sin økonomiske status. Flyreservationer, railway bookinger, at kende resultaterne for forretning i forskellige grene af organisationen, der alle er gjort nem af indførelsen af digital computersystemer.

Disse data breder sig og holde af sikkerhedskopier, bortset fra serverer god til erhvervslivet har også skabt truslen om tyveri af data og data erstatning for business. Hackere fra hele verden og også socialt tekniske skyldige pålægge høj risiko for at få adgang til og misbruge afgørende fakta for business. Bortset fra fysisk skade som brand, oversvømmelse, lynnedslag eller pludselige uheld business data skal beskyttes fra syg-hensigter af nogle ondsindede mennesker. Alle disse fornødenheder har givet intens boost til data security software og andre sikkerhedsforanstaltninger, underforstået af virksomheder. Selv de ekstra udgifter i begyndelsen for indebærer beskyttelse mod tab af forventede data er værd anses for langsigtede gevinster af business huse

Hjernedøde investeringsforening udvalg

Omkring dette tidspunkt hvert år, privatøkonomi magasiner vil udføre en årlige ritual: ser på hvordan gensidige fonde har udført i det forløbne år – og derefter bruger disse oplysninger til at foreslå, hvilke gensidige fonde du bør vælge for det kommende år. Desværre, dette arbejde er et komplet spild af tid.
Det er klasse, dumme
Vælge en investeringsforening, alle forskningsdata viser, er faktisk meget enkelt og ligetil. De fleste af din ydeevne afhænger den aktivklasse, du vælger. Med andre ord, den største, vigtigste og mest betydningsfulde beslutning du gøre er om du vil sætte penge i aktier, obligationer, pengemarkedet regnskaber, fast ejendom, eller nogle andre klasse, såsom internationale aktier.
Omkostninger er den anden faktor til at overveje
Inden for en given kategori af investeringer såsom aktier, forskningen viser, at det vigtigste kendetegn, der bestemmer godhed af investeringen er bekostning forholdet opkrævet af administrationsselskabet, investeringsforening. For eksempel, hvis en gensidig fond selskab debiterer dig 2 procent af din fond balance til at administrere dine investeringer og et andet selskab debiterer dig.2 på en procent, næsten uvægerligt investeringsforening opladning lavere udgift forholdet vil gøre det bedre over lange perioder.
Aktivallokering for dovne mennesker
Når du forstår vigtigheden af aktivallokering og investeringsomkostninger, picking en investeringsforening kan koges ned til to enkle spørgsmål. Det første spørgsmål er, hvordan du vil fordele pengene mellem aktier, obligationer og andre investeringer. Du vil normalt have fleste af dine langsigtede investering penge i aktier, en del i obligationer at reducere volatiliteten i din investeringsportefølje og en del af dine penge — måske dit regnvejrsdag fond — i noget som en pengemarkedet konto.
Det andet spørgsmål, du skal fokusere på i udvælgelsen af en investeringsforening er udgifter ratio. Heldigvis, Internet og penge er hyperlinks kan du ret nemt få investeringsforening prospekter, og disse materialer giver udgifter ratio oplysninger. Dette er hvor du ønsker at starte – og formentlig færdig — din investeringsforening investering. Du ikke kan næsten vinde hvis du vælger en investeringsforening med en meget høj regning ratio. Du ikke kan næsten miste hvis du vælger en investeringsforening med en meget lav udgift ratio.
Hvorfor ikke prøve at slå markedet?
Lad mig også kort behandle spørgsmålet om at finde en gensidig fond manager, der genererer over gennemsnitlige afkast. Klart, nogle gensidig fondsforvaltere, over tid, har produceret ekstraordinære afkast — returnerer så høje, at de mere end opveje selv store udgift nøgletal. Det punkt du nødt til at indse, er imidlertid, at hvis du vælger at kigge efter en stjerne gensidig fond performer, hvad du behøver at gøre lige nu er identificere nogen, der vil være en stjerne i de næste to eller tre årtier, ikke nogen, der har været en stjerne i seneste to eller tre årtier. Langsigtede investeringer betyder, at du søger ud flere årtier ind i fremtiden – selv om du er pensionerede.
Bemærk også, at der udføres godt sidste år er ingen angivelse af hvem der skal udføre dette år. Gentagne gange, har undersøgelser vist, at sidste års eller sidste kvartal varme performer ikke er dette års eller dette kvartals hot performer.
At sætte mine penge hvor min mund er
Her er min personlige investeringsstrategi. Jeg er en stor tilhænger af indeksfonde. Gennem slutningen af 1990 ‘ erne investeret jeg næsten min hele porteføljen (måske 95 procent eller mere) i bredeste tilgængelige aktieindeks fonden tilgængelige for mig. I de sene 1990 ‘ erne, efter aktiemarkedet blev tydeligvis overvurderet (jeg sagde dette i print i bøger som millionær Kit (Random House, 1999), jeg begyndte at bruge afbalanceret indeksfonde, (som indeks både aktier og obligationer).

Kreditkort – grundlæggende

Hvordan långivere fungere – og hvordan de vil gøre en pæn formue fra den ubevidst
Kreditkortselskaber virke som uhyre klog, penge at gøre virksomheder, der udnytter hver smuthul for at maksimere interesse betalinger – og overskud – de tager fra dig hver måned. Intet, men kunne være længere fra sandheden. Disse finansielle institutioner opererer på enkle principper og udnytte faktum, at forbrugernes efterspørgsel og deres kunde naivitet vil holde business drejning uendelige over.
Det behøver ikke at være sådan, men. Ved hvad de skal kigge efter og du kan skære dine omkostninger og stoppe disse virksomheder fra at gøre en dime, mere end de skal.
Långivere udnytte det faktum, at folk bruger ét kort for mange indkøb. For eksempel, hvis du bruger en balance overførselshastighed specielt kort for udgifter i supermarkedet eller mall, strukturere de bevidst afdrag på en sådan måde, at du vil betale en formue på hele saldoen. Korrekt spille din plast, du skal installere en hær af kort som våben i krigen mod forbrugernes gæld. Bruger det rigtige værktøj til det rette job vil smadre dine kreditkort omkostninger.
Hvis du allerede heftig kreditkort regninger, vil overføre restbeløbet normalt betydeligt skære dine renteudgifter. Det betyder, at din nye udbyder betaler sig gæld på din nuværende kredit eller butikken for dig.
Derefter skylder penge til en (forhåbentlig) lavere rente for en fast- eller undertiden ubestemt-periode. Nøglen til at gøre dette arbejde er ved ikke at bruge dette kort for udgifter. Hvad kan dette betyde er at kreditkort udbydere vil derefter vende tilbage rentesatsen for hele restbeløbet op til en højere sats.
Forbrugere, der bruger på en kort, men ikke fjerne gælden hver måned bør fokusere på minimere interesse omkostninger. Søg markedet for den laveste Køb sats tilgængelige, men også huske på den dag, hvor du vil rydde balance i fuld (f.eks. Bonus tid, hvornår dine obligationer modne, osv.) og lad ikke balance spiralen over din hjælp.
Hvis du betale din balance i fuld hver måned så er renten irrelevant. Fokusere i stedet på gevinster tilgængelige fra brug af kortet for udgifter. Nøglen til dette er ordningen belønning, der tilbydes. Mange kreditkort tilbud point ordninger eller endda cash-back. Der er en enorm vifte af forskellige ordninger, men ved at vælge en du kan drage fordel væsentligt. Det er ofte nemmere bare at gå til en Cashback kort, hvor fordelene er mere synlige, men undertiden belønning ordninger tilbyder store incitament-især når de giver dobbelt point til nye kunder, og så videre.
Hvis du er en af de heldige mennesker at være gældfri kan du tage HÆVN over kreditkortselskaber og gøre gratis dollars fra deres produkter. Ordningerne er enkle at manipulere. Hvis de låne dig penge på 0%, kan du bank kontanter og Tjen interesse på det. Der er en række mekanismer, der gør det muligt at få penge ind på din opsparing konto hurtigt og nemt. En gang sin i, bare lad det sidde der for varigheden af gratis Renteperiode og betaler det tilbage i sin helhed, når det er afsluttet. Betydelige beløb kan gøres fra dette, men det er en strategi, der bør altid kun anvendes af forbrugerne med en god kredithistorie, ingen gæld og er parat til at gøre en lille indsats.
Butik kort bør undgås under næsten alle omstændigheder. De opkræver de højeste satser af interesse, og der tilbydes på et stormagasin counter er en nem lokke ind i en mine af forbrugernes gæld. Du bør aldrig bruge dem til at låne penge på, og hvis de tilbyder alle frynsegoder og fordele, Sørg for, de arbejder for dig. For eksempel tilbyder nogle 10 procent rabat på første køb. Hvis de gør det – Sørg for du tage dem på det når du køber noget stort, dermed maksimere din besparelse. Som regel, men undgå disse dyre løsninger som en Pest. Holde sig til et kreditkort at afgifter lav interesse på køb, og du vil være fint.
Nogle mennesker, men kan simpelthen ikke få nye kreditkort. Nogle gange er der helt gyldige grunde til dette, men andre gange kan det være på grund af ukorrekte oplysninger opbevares på din kredit reference fil. Gælder for en kredit reference selskab, som Experian, og kontrollere, at der er ingen fejlagtige sorte mærker på din rekord. Ud over at, er der en række enkle strategier kan du anvende, der vil øge din kredit score og hjælpe giver dig mulighed at få de bedste kreditkort til dine behov. I en styrkeposition, kan du derefter gøre kreditkort arbejde for dig.